Άλλες φορές θεωρούν ότι δεν καταλαβαίνει το παιδί τους,άλλοτε ότι εξαντλεί την αυστηρότητά του σε αυτό ή το αδικεί.
Κάποιες φορές δυσφορούν με τη μεγάλη ποσότητα της ύλης που
του βάζει για το σπίτι ή και για τη συμπεριφορά του ,αν π.χ φωνάζει ή τους κάνει διαρκώς παρατηρήσεις ,τους επιβάλλει τιμωρίες,δεν τα ενθαρρύνει κ.α.
Από την άλλη πλευρά τους, οι δάσκαλοι συχνά θεωρούν ότι οι γονείς παρεμβαίνουν στο έργο τους,είναι επιφυλακτικοί απέναντί τους και δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους αυτά που τους λένε.Στις τακτικές συγκεντρώσεις δεν παρευρίσκονται.Επίσης, αναφέρουν ότι για κάθε δυσκολία που παρουσιάζει το παιδί στο σχολειά με ευκοίλια μερικοί γονείς αποδίδουν την ευθύνη στο δάσκαλο.Έτσι ,συχνά του υποδεικνύουν τι να κάνει.
Πράγματι σε κάποιες περίπτωσις -ευτυχώς λίγες - δασκάλων δεν είναι ικανοποιητική.Τότε η ευθύνη βαραίνει και τις δυο πλευρές.
Τι θα πρέπει να κάνετε:
- Προσεγγίστε με ευγένεια το δάσκαλο του παιδιού σας.
- Αφήστε τον να σας ενημερώσει ο ίδιος για τον μαθητή του.
- Σκεφτείτε τις ερωτήσεις που έχετε να του θέσετε από πριν.
- Δείξτε εμπιστοσύνη σε αυτά που σας λέει.
- Αναγνωρίστε την προσπάθεια του.
- Αν το παιδί σας αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία στο σχολείο,συζητήστε μαζί του και μη διστάσετε να του ζητήσετε την βοήθειά του.
- Μην παραπονιέστε για την αυστηρή βαθμολογία ή αντιμετώπισή του.
- Οι εκπαιδευτικοί έχουν πείρα με πολλά παιδιά.Επίσης οι περισσότεροι διαθέτουν ευαισθησία και ενδιαφέρον για τους μαθητές τους.Οι γονείς που δεν σέβονται το έργο τους είναι εύλογο ότι δεν θα βρουν στο δάσκαλο ένα πρόθυμο συνεργάτη.
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ-ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου